Zavolejte na naši poradenskou linku na číslo 800 800 522. Často nejde o závadu přístroje, ale o špatnou instalaci a podobně. Operátor s vámi po telefonu vše probere a většinu případů se podaří vyřešit. Pokud se ukáže, že jde opravdu o technickou závadu, výrobek (monitor i podložku) reklamujte u prodejce, který ho odešle do našeho servisu. Přístroj opravíme co nejrychleji a pošleme vám ho zpět.
Podrobně se správné instalaci věnujeme také v článku Jak správně používat monitor dechu Nanny.
Miminko špatně spí nebo ho bolí bříško? Jak mu pomoci, se zeptejte maminky a dětské lékařky MUDr. Lucie Skálové.
Co znamená SIDS a co si představit pod pojmem kalibrace? Přehled pojmů, které používáme, naleznete zde.
Zjistěte, na co se nejčastěji ptají ostatní maminky a tatínci. Dozvíte se vše o funkcích, instalaci a použití Nanny.
Staňte se součástí Nanny Family a nabídněte maminkám unikátní produkt, který jim zajistí klidný spánek a bezpečí pro to nejcennější - jejich dítě. Dobře odvedené práce si vážíme a našim partnerům nabízíme podporu a dlouhodobý růst.
Jste maminka, která náš monitor dechu používala pro své miminko nebo se Vám zdá náš produkt prostě skvělý? Chcete si přivydělat? Jste influncerka a chcete pomoci zachránit život dítěte?