Na pozici zákaznické podpory budete zajišťovat podporu prodeje monitoru dechu Nanny v Polsku. Vaší hlavní náplní bude odpovídat na písemné a ústní dotazy našich polsky mluvících zákazníků.
Dále se budete podílet na tvrobě webových stránek a marketingových materiálů v polštině. Vaší náplní bude nejen překlad do perfektní polštiny, ale také náměty a připomínky na základě zvyklostí trhu nebo námětů zákazníků. Budete monitorovat trh, vytvářet konkurenční analýzu dle zadání zaměstnavatele a vyhledávat nové obchodní příležitosti. Po dohodě též možná účast na výstavách v Polsku.
Práci můžete vykonávat z klidu vašeho domova doslova odkudkoliv z celého světa :) ale pro občasné schůzky se zaměstnavatelem je vítána dojezdová vzdálenost do Jablonce n. N.
Není nutné mít odborné znalosti z oboru - vše vás rádi naučíme. Pokud jste však vy nebo někdo z vašeho okolí používali náš monitor dechu Nanny, bude to jistě výhodou.
Pokud máte zájem a chuť pomoci maminkám a jejich dětem ke klidnému spánku, staňte se součástí naší Nanny family a můžete i Vy pomoci zachránit životy dětí.
Budeme se těšit!
Pošlete nám Vaše CV na nanny@jablotron.cz.
Miminko špatně spí nebo ho bolí bříško? Jak mu pomoci, se zeptejte maminky a dětské lékařky MUDr. Lucie Skálové.
Co znamená SIDS a co si představit pod pojmem kalibrace? Přehled pojmů, které používáme, naleznete zde.
Zjistěte, na co se nejčastěji ptají ostatní maminky a tatínci. Dozvíte se vše o funkcích, instalaci a použití Nanny.
Staňte se součástí Nanny Family a nabídněte maminkám unikátní produkt, který jim zajistí klidný spánek a bezpečí pro to nejcennější - jejich dítě. Dobře odvedené práce si vážíme a našim partnerům nabízíme podporu a dlouhodobý růst.
Jste maminka, která náš monitor dechu používala pro své miminko nebo se Vám zdá náš produkt prostě skvělý? Chcete si přivydělat? Jste influncerka a chcete pomoci zachránit život dítěte?